اندرسون آلمانی CL65 AMG را دگرگون کرد
 
classic car
 
جمعه 16 / 5 / 1392برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اندرسون که در کار خود جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد این خودرو هم بسیار کامل کرده و ظاهرش را بسیار جذاب و تهاجمی‌تر از قبل کرده است.این خودرو که لباس مات خاکستری برتن دارد دارای ویژگی‌های اسپرت جدید می‌باشد.در عقب این خودرو چراغ‌های تیره رنگ و یک دیفیوزر فیبرکربنی به چشم می‌خورد.البته نباید حضور رینگ‌های عظیم الجسه آلومینیومی مشکی رنگ را نادیده گرفت.همچنین سقف، قاب شیشه‌ها، جلوپنجره، آینه های جانبی و دستگیره های در از جنس فیبرکربن هستند.

داخل کابین این سنگ خاکستری دارای تم فیبرکربن است،چرم سیاه و سفید و الماس‌های دوخته شده نمای دلنشینی ایجاد می‌کنند.کابین این خودرو دارای تریم های فیبر کربنی و کف پوش‌های جدید می‌باشد.

زیر کاپوت،موتور 6لیتری V12 توئین توربو این خودرو با اضافه کردن فیلتر هوای جدید، سیستم اگزوز اسپرت و بهینه سازی ECU قادر است 670 اسب بخار قدرت و 1056 نیوتن متر گشتاور تولید کند.با مشاهده این اعداد متوجه می‌شویم این خودرو تیونینگ شده در مقایسه با مدل استاندارد 40 اسب بخار افزایش قدرت و 56 نیوتن متر افزایش گشتاور داشته است.مشخصات عملکرد منتشر نشده است اما جهت یادآوری مدل استاندارد می‌تواند در عرض 4.4 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برسد،در آخر هم سرعتش در 250 کیلومتر بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 16955
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1